🏖️ Srpnový speciál: Návrat k základům

Léto nabízí prostor k zamyšlení a k návratu k principům, na kterých stojí úspěšný marketing. V tomto druhém speciálním vydání vysvětlíme základní význam RTB a napovíme, zda je to pro vás vhodný nástroj. Cílem je inspirovat vás k tomu, abyste i v rychle se měnícím prostředí stavěli na pevných základech a dokázali z nich vytěžit maximum.

Potřebuje vaše firma vůbec RTB?

Firmy se nás často na první schůzce ptají: Co to vlastně to RTB je? K čemu je to dobré? Co nám to přinese?

RTB specialista by řekl, že je to nástroj pro nákup reklamy v online prostředí. Takových nástrojů je ale víc. Proč bychom tedy měli začít používat právě RTB? Odpověď je jednoduchá. Protože vám pomůže růst!

Vaší firmě se daří, máte dobrý produkt, zákazníci se hrnou a vy rostete. Na marketing vám stačí nízké částky a prodeje rostou. Všechno vypadá růžově.🌸 Najednou ale růst zpomalí, do výkonnostního marketingu dáváte stále víc peněz, ale už to nejde tak snadno jako dřív. Co se stalo? Narazili jste na strop počtu zákazníků, kteří u vás byli ochotni nakoupit? Přibyla konkurence, která s vámi soupeří o pozice ve vyhledávání? Nikdy to nevíte přesně, ale jedno víme jistě. Největší výhodu má ten, kdo má silnou a rozpoznatelnou značku.💡

RTB vám pomůže oslovit nové zákazníky. Ty, kteří ještě nejsou rozhodnutí nakupovat. Ty, kteří se ještě nedostali do nákupního procesu. Těm komunikujte vaši misi, vaše hodnoty. RTB je nakopováč vašeho byznysu. Je to booster pro váš výkonnostní marketing. A až se tito zákazníci budou rozhodovat, u jaké značky si produkt koupí, máte napůl vyhráno. 🏆


RTB

Nízký rozpočet a online agentura? Ano, jde to. 💡

Často slýcháme od firem „hledáme freelancera“ nebo „hlavně nechceme agenturu“. Proč tomu tak je?

Firmy chtějí spolehlivost. Chtějí mít jednoho člověka, se kterým mohou řešit veškeré své potřeby a nemusí čekat, až se jejich zpráva přepošle skrze celou agenturu, takže odpověď přijde v lepším případě až další den. Druhým důvodem je cena. Agentury bývají dražší, protože platí kanceláře, account manažery, specialisty a další zázemí.🏢 Je to pravda? Ano i ne. Pokud máte rozsáhlou kampaň za několik milionů korun ročně s kombinací online i offline kanálů, rozhodně to není práce pro jednoho freelancera, tam už potřebujete tým a podporu pro koordinaci mediaplánu. Ne každá kampaň má ale takový rozsah. Mnoho firem cílí na velmi specifickou, a tedy relativně malou skupinu lidí. 

Pokud chcete oslovit pouze top manažery nebo třeba ředitele firem, nebudete utrácet statisíce měsíčně na oslovení celé populace. Stačí mnohem menší suma, ale s velmi přesným zacílením. V takovém případě je klíčové mít zkušeného partnera, který vám pomůže využít rozpočet na maximum. Obrovskou výhodou je, pokud má agentura vlastní DMP (data management platformu), díky které dokáže vytvářet specifická publika a cílit je velmi přesně. 🎯

Pokud by vás zajímalo více o využití DMP v online reklamě, dejte nám vědět. Rádi pro vás připravíme nějakou pěknou case study.

online agentura

Nevyhazujete peníze z okna? Jak zjistit, zda děláte vše správně?

Firmy si často musí projít celou řadou neúspěšných pokusů, jak dělat online reklamu. Někdy je to nevyhnutelné, protože je potřeba vyzkoušet, co funguje a co ne. Důležité je ale umět poznat, které aktivity mají smysl a kde naopak jen vyhazujete peníze.💸

S tím vám může pomoci audit. Například od Digital Insights, kteří už auditovali slušnou řadu menších i větších klientů. Kromě auditů vám připraví také workshopy, školení či sestaví detailní analýzu 📊. V případě zájmu je můžete kontaktovat na jejich webu. V rámci tohoto newsletteru nabízí našim odběratelům 30minutovou online konzultaci zdarma. Stačí se v poptávkém formuláři zmínit o Marketingové rychlovce z Holešovic.

audit

🙏 Děkujeme za pozornost!

Líbil se vám náš newsletter? Neváhejte ho přeposlat svým kolegům – mohou se k odběru přihlásit prostřednictvím tohoto odkazu. Připomínáme, že minulá vydání naše newsletteru najdete na našem blogu. Newsletter se budeme snažit neustále vylepšovat a oceníme tak vaše případné podněty. Pokud by vás zajímalo nějaké specifické téma, určitě nám dejte vědět.

PS: V červenci a srpnu máme od marketingových novinek pauzu, toto je speciální vydání. Pokud máte k online reklamě nějaké dotazy, neváhejte se mi ozvat, rád pomůžu.

Máte dotazy?

Neváhejte mě kontaktovat na emailu strachota@cavixo.cz nebo nás navštivte na našem webu cavixo.cz.